dimarts, 2 de febrer del 2010

Patchwork

Aquí la tenim !!! La bossa que em va fer la meva mare per al portàtil. A que mola? I amb vàries cremalleres per a que no s'escapi res. Això del patchwork, és tot un món que començo a descobrir com a espectadora. M'encanta veure les diferents robes i veure les combinacions per fer qualsevol cosa imaginable, des de cobrellits, fundes per capses de mocadors, coixinets per a les agulles o draps de cuina. També m'agrada molt veure tot el que es teixeix al voltant d'aquesta activitat, gràcies a l'Ander, trobades, tipus de roba, intercanvi de regals, fires...uau !!! Aquestes tasques manuals, són totalment admirables. Jo em sento amb poca ( o nul·la ) habilitat per a les coses de cosir. El pitjor de tot és ho pogut demostrar en diverses ocasions, no és que no ho hagi intentat. És una destresa que no he heretat de la meva mare, i schhhhh....així li puc demanar que em faci cosetes. Avui li he demanat una funda per les ulleres.

1 comentari:

  1. Què fort!!! Doncs amb el que parlem la teva mare i jo, imagina't si ens juntem per cosir. Ha quedat superbé. I quina casualitat: jo també estic fent una funda per ulleres.

    ResponElimina