dijous, 25 de febrer del 2010

Inici semestre

El post d’avui podria ser de Carmen, l’òpera que vaig anar a veure ahir, o de la nova funda d’ulleres de patchwork, o dels avantatges de treballar amb jornada reduïda o de tantes altres coses que se’m acudeixen mentre sóc al bus, a la dutxa, al cotxe i que després no recordo d’escriure. Però si haig de destacar un fet, avui sense cap mena de dubte, és l’inici del semestre a la UOC. Finalment, després donar-hi molts tombs, vaig decidir-me a estudiar el Grau de Llengua i Literatura Catalanes. Els estudis de filologia sempre m’han cridat l’atenció. Quan va ser el moment de decidir uns estudis després de l’institut, potser em vaig equivocar de camí, però ara m’ho he agafat amb moltes ganes i espero que em durin. No se si he estat massa agosarada al triar tres assignatures.... Competències TIC, Llengua, cultura i societat i Introducció a l’estudi de la literatura. Avui és tot just el primer dia de classe, presentacions, qui és qui, plans docents, però tot des de casa. M’agrada pensar que estic començant alguna cosa nova per mi, potser una nova etapa, ves a saber.

3 comentaris:

  1. No sé com pots, amb tota la gramàtica que hauràs de fer!!! Clar que jo, amb la catalogació...

    Bé, segur que ni ho notes i ja hauràs acabat, ja, ja, ja.

    ResponElimina
  2. ja,ja,ja.... em sembla que em fa més por la part de literatura, pel que fa a la catalogació, és una cosa que no s'acaba mai, oi? Sempre hi ha algun document per catalogar.

    ResponElimina
  3. I si la gent no para mai d'estudiar segur que no parem... Moltes gràcies (amb rintintín)!!!

    ResponElimina