diumenge, 17 de maig del 2009

Crêpes

Mmmmm...us presento el sopar que vam fer ahir.

Crêpe amb formatge, pernil dolç i ou, i crêpe amb camembert, pernil dolç i trossets de tomàquet.

I per les postres, evidentment, crêpes dolces. Per en Pep de xocolata i per mi de crema de castanyes. Boníssimes....

Per fer 4 crêpes, barregem un ou, 80 grams de farina i 166 ml de llet. Deixem reposar la massa mitja hora aproximadament a la nevera. Posem una miqueta d'oli, just per a que no s'enganxi la massa, i ja les podem coure amb compte al donar-li la volta. Després li afegim el que més ens vingui de gust quan encara tenim la crêpe a la paella.

Per fer la d'ou, un cop tens la massa cuita, mentre està a la paella, li tirem l'ou cru i a foc lent l'ou s'anirà coent.

Que aprofiti !!!!!!!!!!!!!!!!

M'encanta fer crêpes!!!

2 comentaris:

  1. Tens raó, m'encanta. I encara no he sopat, així que ara m'hi poso, però jo tinc previst uns espinacs a la crema, que tampoc no està malament.

    ResponElimina
  2. mmmmm...què bones!!!!

    ResponElimina