dimarts, 19 de gener del 2010

Retorn?

Després de mesos i mesos de tenir el bloc abandonat, faig un intent de represa d'actualitzacions, sense prometre res. Estic veient el dvd que em van regalar per al meu aniversari A l'ouest, je te plumerai la tête de la sempre sorprenent Amélie-les Crayons....simplement m'encanta !!! La música, les lletres, els espectacles, els vestits, els dibuixos de Samuel Ribeyron que donen color als àlbums del grup, Ah , i a més amb el dvd també venia un llapis i una xapa, un regal d'aniversari magnífic.

2 comentaris:

  1. "Esto es como un nuevo despertar al mundo, un tiempo para el amor y la esperanza". Si has tornat a escriure, ja puc pensar que tot és possible. I ja fas bé de no prometre res, que jo al meu vaig dir el 6 de gener que escriuria un cop per setmana, i aquí em tens... decepcionant a "mig planeta".

    ResponElimina