dijous, 1 d’abril del 2010

Canvi de nom

Els poquíssims lectors del meu blog, potser hauran vist que he canviat el nom. Tranquils, és només momentani. Fa molts i molts dies que no escric. Estic tan concentrada en els estudis que no em queda gaire temps per fer altres coses i a més a més, amb l'assignatura de competències TIC em passo hores enganxada al Delicious, al blog que hem de fer, investigant la wiki, els apunts...sort que de mica en mica, la feina va sortint i donant el seus fruits. Amb el grup de treball de Competències Tic, em creat un blog que funcionarà com un diari de treball per al nostre projecte virtual. Per no haver de crear més adreces de correu electrònic, he aprofitat la que ja tenia a blogspot, però he hagut de canviar el nom. Estic desitjant que arribin les vacances de Setmana Santa...a veure si puc escriure alguna coseta als blogs.

1 comentari:

  1. Què guay, així tots sabem que et dius Judith!!! Com que no ho sabiem...

    ResponElimina