dijous, 23 d’abril del 2009

L'aventura de triar un llibre per nens....

...quan no tens ni idea de literatura infantil.

Per aquest Sant Jordi vaig tenir la idea de regalar un llibre a uns nens amics. Tota decidida vaig anar a una llibreria disposada a buscar i trobar un llibre que m'agradés i que els pogués agradar als petits amics lectors. Ai las !! Quan em vaig veure rodejada de prestatgeries i taules plenes de llegendes de Sant Jordi, princeses amb trenes i ulls melindrosos, dracs rajant sang, llibres de manualitats, llibres de dibuixos, històries per pintar i cap venedor a la vista que em pogués ajudar... la meva idea va començar a fer-se fonedissa.

Les prestatgeries estaven molt ben etiquetades... però amb cartellets tipus, no lectors, aprendre a llegir , llegeixo bé, llegeixo hiper bé. Jo, que no tinc nens, ni conec a quina edat s'ha de saber llegir bé, veient que no me'n sortiria, vaig marxar sense els regals per als meus amics menuts. D'acord, si són els meus amics, hauria de saber com llegeixen, però no seria més fàcil posar una aproximació per edat? Potser no he anat a la llibreria adequada?

També podria haver fet algunes trucades a uns amics que m'haguessin aconsellat súper bé sobre el tema, però no era qüestió d'atabalar-los. Segurament ells estarien desbordats pels seus propis contes de dracs i princesetes.

Bon dia de Sant Jordi i bona lectura !!!!!!!!

1 comentari:

  1. Però si en un moment de pànic com aquest que has passat no truques a "la família" és que realment estaves molt malament.
    Aquesta tarda tinc temps de mirar-t'ho si encara ho necessites.

    Petons

    ResponElimina